Rijden met of zonder sperriempje?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

flicka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 20:31

Weghalen die neusriem als je hem toch niet gebruikt, is veel mooier zonder Knipoog

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-03 21:13

Ik gebruik geen neusriem en dus ook geen sperriempje, mijn Tinker is kopschuw geweest en heeft nog steeds een hekel aan een neusriem en van een sperriempje wordt ze helemaal kriegel, gewoon zonder dus, staat idd mooier Cool Qua nageeflijkheid en aanleuning maakt het IMO niet uit bij ons, ook zonder loopt ze goed, eigenlijk beter zelf...

ItsMe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-03 19:04

Ik heb zelf ongeveer een jaar lang zonder sperriempje gereden.... Ook op de wedstrijden Tong uitsteken (en ik had een hoofdstel MET lusje voor sperriem Knipoog), maar ik heb in die tijd nog geen 1 jury gehad die er ook maar iets van heeft gezegd Knipoog

Ik had zelf het idee dat ze iets ontspannender liep zonder sperriem. Maar weet het niet eigenlijk, als je de sperriem vrij los doet zal het nooit echt spanning veroorzaken(lijkt me Tong uitsteken)...dus heb toch maar besloten die sperriem er weer op te doen. Ziet er toch wat netter uit, zeker op de wedstrijden Knipoog.