antje_vip schreef:Kun je niet een keer voltige gaan doen ofzo?
is ook op een volte...en met een haflinger die schrikt...hihi geen optie..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
kehdra schreef:kehdra schreef:Als ze geen verstand hebben van paarden, hoe weten ze dan wat natuurlijk is
Ik bedoel; een wormenkuur is niet altijd iets van niet natuurlijk is, maar soms gewoon noodzaak.
Als het paard niet geent wordt hoop ik dat jij niet ook op andere plekken lesgeeft...
Daarbij; als alles zo onmogelijk is, dan zit er niks op dan stoppen met lesgeven...
kehdra schreef:geef je anderen ook les? ivbm dat de haf niet geent is...
Alleen daarom zou ik daar al geen les meer wíllen geven...
LindyH schreef:Een winterstop is geen gek plan. Als je daarbij benadrukt dat dat niet nodig zou zijn als er een bak was of als het paard kalkoenen zou hebben, dan leg je het meer bij hen zelf neer.
Je kunt ook afspreken dat de les niet doorgaat als het gras nat is, vooral voor de veiligheid van het paard. Dat is zo'n beetje 70% van de lessen, dus dat gaan ze dan ook wel merken.
Ik denk echt dat je gevolgen van hun keuzes duidelijker bij hen neer moet leggen. Jij hoeft daar niet steeds oplossingen voor te verzinnen.
Prima als ze alles 'natuurlijk' willen, maar dat heeft bepaalde gevolgen.
Ben zelf ook redelijk natural, en ik ken daar de consequenties van. Sommige dingen kunnen dan gewoon niet.
Sky_As schreef:kehdra schreef:geef je anderen ook les? ivbm dat de haf niet geent is...
Alleen daarom zou ik daar al geen les meer wíllen geven...
ik geef bij haar na mijn kantoorwerk les....aan het einde van de dag als ik nergens meer heen hoef.
Na het lesgeven ga ik altijd naar huis douchen en omkleden...
Ik weet overigens niet 100% zeker of dat hij wel of niet geent wordt, maar ik ga er eigenlijk vanuit van niet.
Ik zal misschien nu wel heel bokt over me heenkrijgen.... maar daar maak ik me niet zo druk over.
Ik ken heel veel paarden die niet geent worden....om diverse redenen....
ik ga altijd direct naar huis, dus niemand heeft hier verder last van.
Ik geef op meerdere plaatsen les.. op andere dagen
)