Moll schreef:je mag lezen wat je wil, het is een geschreven woord, en dat kan op meerdere manieren worden opgevat, dus de atitude die je naar mij toe hebt is niet gepast op dit moment nog plaats, en de insinuatie die je maakt naar mij kant toe is niet correct, heb nergens op dit forum een instructie met naam en toenaam zwart gemaakt, dat ik het mischien niet geheel eens met ze zou zijn dat kan prima, zal ook zo anders om zijn, en dat moet kunnen, weet je wat het is, dat wanneer instructie van verschillende manieren van africhting elkaar treffen ze er over praten, en kunnen discuseren, en dat de volgers van van die zelfde instructie, elkaars kop er af bijten en ook zo van de instructie zelf, vreemt vind je ook niet.
Nog maals ik maak Barbara Koot niet zwart, ik wens iemand sucses dat is alles, en wat je er zelf verder uit opmaakt zijn je eigen hersenspinsels, en hou die gewoon voor je zelf, want ze zijn nergens op gebaseerd dan alleen een zieke geest.
Wat betreft het bovenstaande.. Er geen is touw aan vast te knopen. Aangezien het amper te lezen is.. is ook vast niet de moeite om echt op in te gaan! Maar fijn dat ik je wat betreft Barbara verkeerd begrepen heb
Maar goed dit vind ik zonde van het leuke topic! Fijne avond allemaal!