bokken van spierpijn?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ZusJacobs

Re: bokken van spierpijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 14:17

Hoe ging de wedstrijd?

mirandavb

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-10 16:49

Misschien pijn in zijn lijf???

doerakje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-10 21:54

ja super wedstrijd gereden, in de gallop 1 miniscuul bokje wat op de film niet eens terug te zien is!

195 punten en een 2de plaats dus ik ben zeer tevreden. zal strakjes een topic openen met een filmpje dan kun je zien dat het bokje weinig voor stelt. Hij bokt overigens niet hoger dan dat in de training.

mensen die roepen meteen de fysio er bij halen vind ik jammer want zoals je al leest gaat alles al in overleg met een veearts.

Naath86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-10 20:44

Ik ben met mijn pony vorige winter ook van instructrice veranderd en ben ook op een andere manier gaan rijden. Mijn pony liep veel te weinig over de rug en ben ik veel laag en rond gaan rijden en hier werd ze echt veel beter van. Na een paar week zo trainen ging ze op sommige momenten de rug bol maken en bokte ook als ik teveel stelling vroeg op de voltes. In overleg met mijn instructrice hebben we ook bedacht dat dit is begonnen nadat we van trainingstijl zijn veranderd en dat ze hier toch even door heen moet, want ze ging nu ineens wel de rug gebruiken en dat voelde ze dus duidelijk!! We hebben wel besloten de training op een lager pitje te zetten, maar wel op dezelfde manier door te trainen. Het was dus wel duidelijk dat ze gewoon nog spieren moest opbouwen die er nog niet waren en die moeten gewoon sterker gemaakt worden. Na verder te trainen is het bokken ook vanzelf weer overgegaan en ben ik dus van mening dat het bij ons is begonnen na het veranderen van trainen. Deze kans is bij jou dus ook best aanwezig en zal het dus gewoon nog even aankijken. Af en toe wat rustiger aan doen is fijn voor je paard, maar de andere dagen kan je hem best gewoon zo doortrainen en moet ie er even doorheen.