Ik heb wel echt zin in les en ik ga zeker doorzetten en veel oefenen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dus had iets korter les, maar ik kon wel in een mooie binnenbak rijden,en die was groot!!
Mijn paard is een gelders type, half: koss x zebulon. Die instructeur had zelf ook nog een goudsmid gereden nationaal, dus ik weer vol hoop met die les begonnen
Elke keer als ik geen reactie kreeg, en toen liep ze aan het eind best lekker door. Ik was er erg tevreden over. Hij geeft erg enthousiast les en zegt ook precies wat ik moet doen; Ik moest haar een schop geven omdat ze weer inzakte, zegt hij: 'schop, schop'. Ik verstond het weer verkeerd, dus ik netjes halthouden
keek me wel ff raar aan
heb er nu al zin in!! kossmerrie schreef:Ik heb nu ongeveer 4-5 jaar les van iemand. Maar ik heb nooit geleerd om van achter naar voren te rijden, had hier ook nooit van gehoord sinds een 1-2 jaar geleden. Maar ik rijd dus wedstrijden en dit gaat dus echt niet goed, ik haal zelden winstpunten, terwijl ik wel hard oefen maar het lukte gewoon niet. Ik heb dan nu een keer les gehad van iemand anders en die leerde me van achter naar voren rijden. Ik gebruikt me handen dan ook veel minder, terwijl ik dat bij die andere wel veel deed. Ik vind het gewoon zo jammes, want dan ben je zo hard aan het oefenen om verder te komen en dan oefen je het verkeerde!!Ik heb nu ook besloten bij haar te stoppen en iemand anders te zoeken.
Ik kraak haar echt niet af ofzo, want ik kan het wel goed met haar vinden maar ik vind het gewoon zo jammer.
maar ik moest dit even kwijt
Want dat zou je uiteindelijk toch moeten doen,alles op blanko zetten en het weer opnieuw leren