Onhandelbaar in de galop.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fanci_mike

Re: Onhandelbaar in de galop.

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 11:20

Weer een paard naar de klote, jammer hoor. Het as zo'n kleine moeite geweest om e.e.a. uit te proberen. Geen aanval op de ts hoor, maar wat ontzettend jammer.

Quandro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-10 14:13

Wij hebben hem naar een manege gebracht .
En hebben eerlijk verteld wat er aan de hand is.
En aangezien mijn zusje eerder een pony had waar ze bang voor was.
Hebben we hem weg gedaan omdat ze er anders bang voor word.

Ik zelf heb 2 paarden die ik rij , voor 1 heb ik al bijna geen tijd.
En voor deze pony heb ik door mijn studie en dat ik die andere 2 heb en ik bijna een eigen huisje heb gewoon geen tijd voor.
Dan kunnen we hem wel in het land zetten en hem dik laten worden maar dan kan hij beter naar iemand die er wel tijd voor heeft.
En die hem wel weer kan trainen.

Dus we hebben hem verkocht omdat we hem niet de training konden geven die hij nodig heeft.

Aurora3

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-10 14:23

Ik begrijp het wel hoor dat je hem weg hebt moeten doen. Als je niet de kennis en de kunde hebt om het dier te helpen met zijn probleem dan is het toch ook niet eerlijk naar het paardje toe om hem te houden.

Het klinkt imo toch alsof hij een probleem in zijn rug had. Maar hopelijk kan de nieuwe eigenaresse het oplossen.

Asmara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 16:22

Ik denk dat de pony bang is geworden om weer uit te glijden ;)
kan je m niet een keer longeren en dan laten galopperen..?

Asmara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 16:26

Idifix schreef:
Quandro schreef:
Mijn vader heeft besloten hem weg te brengen.
Hij is naar een vrouw die koopt onhandelbare paarden op , en beleerd ze dan weer.

Nu moeten we weer opzoek naar een pony voor mijn zusje .

Sorry he maar dat vind ik dus echt niet kunnen. En wat denk je dat de volgende eigenaar gaat doen als die merkt dat ie niet wil galloperen..ocharm dat dier echt waar. Als je geen geduld hebt met dieren hou er dan ook geen van zo'n dingen word ik echt kwaad

ik lees het nu pas, maar indd dat vind ik best wel onzin eigenlijk :S ik ben het er helemaal mee eens ;)
dan word het straks net zo'n paardje als Black Beauty |(

Asmara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-10 16:27

en nu breng je m ook nog naar de manege lees ik nu? dus het word een manegepony/paard?

dat zou ik sowieso al nooit doen ;).

aeolusnr1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 22:03

ook ik denk dat het grootste probleem niet bij het paard zit maar bij de ruiter, dus ook bij jou dus.
Je moet leren kijken naar een paard en problemen leren op te lossen, een paard dat Z- gelopen heeft is zeker niet onhandelbaar, tis mssn wel een gevoelig paard of het kan ook zijn dat hij medisch niet meer in orde was , kunnen het nu niet meer achterhalen natuurlijk.
Maar het lijkt me dat jullie beginnende verwende ruiters zijn.

Mjay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-10 22:15

mijn pony is al meerdere malen gevallen en die gallopeerd ook gewoon.... ik geloof niet zo in pijn volgens mij is ie gewoon stout... maar goed dan is ie nog steeds teveel paard voor je zusje

ZoZenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-10 21:34

Arme pony, hij is waarschijnlijk gewoon bang geworden door de val en dan wordt hij meteen weggebracht. Nuja, ikzelf zou dat nooit doen, maar als je geen tijd hebt om het probleem op te lossen weet ik niet of je er sowieso nog 1 moet kopen. Bij elke pony komt op 1 moment meestal wel een probleem.