salome_maybe schreef:linda_arnold schreef:Ik heb het rijden met een trensje in het verkeer opgegeven, ik rijd nu met mijn haffie op een stang. Rijd altijd met een lang teugeltje, gaat het mis is dat m'n rem in het aller uiterste geval.
Gelukkig snapt hij dat......, maar het is natuurlijk mooier om het anders op te lossen
ik rij met een pesoa bitje buiten, enkel gebroken. vind dit fijner, omdat mijn pony dan niet hard in de mond word, en dus in de bak nog goed reageert op mijn trens
Was ook een optie
. Ik rijd ik de bak op een dubbel gebroken argentaan bitje en dat doet hij perfect. Ik rijd 1/2 keer in de week buiten en altijd op een lange teugel waardoor hij absoluut niet hard in de mond is. Als hij er vandoor vliegt vang ik het eerst op metm'n zit en m'n stem, wordt het een rengalop dan heb ik vaak maar één ophouding nodig om hem te remmen.
, ik rijd nu met mijn haffie op een stang. Rijd altijd met een lang teugeltje, gaat het mis is dat m'n rem in het aller uiterste geval.
Gelukkig snapt hij dat......, maar het is natuurlijk mooier om het anders op te lossen
).