oke dank.
afgelopen zondag wedstrijd gereden en we hadden geen enkel probleem niks crossen,ze deed het heel keurig.
mijn dochter reed kuur muziek en springen en twee keer derde.
ook al is het soms eng zo scheef door de bochten(zo bang dat we onder uit gaan).
maar uitrazen en door gaan lijkt ook wel te helpen,al hoewel ze er soms echt een spelletje van maakt.
verder heb ik een bontje gekocht voor onder het zadel en dat lijkt ook wel te helpen.
en ze wordt nu gemasseerd eens in de week lijkt ook wel te werken en ze vindt het heerlijk.
met borstelen moeten we nu elke dag massage dingen doen en ze geniet er echt van en is super ontspannen.
de lessen worden anders nu half uur met de andere mee en half uur alleen wat dat gaat opleveren geen idee zullen het zien.
maar dat ze met de wedstrijd al niet meer heeft geraced was natuurlijk geweldig.
verder gewoon lekker rijden en eens in de week een buitenrit en op stukken waar het kan mag ze voluit,en dat is genieten voor haar.
dus ons patroon voor de hele week is veranderd maandag dressuur intensief,dinsdag springen,woensdag meestal buitenrijden,donderdag lekker voor de lol,vrijdag dressuur intensief en masseren,zaterdag les,is even af wachten,zondag rust lekker doen wat ze zelf wil.
maar weet wel dat dit nu na 1 week al een blijer paard op leverd,en dat heeft zich met de wedstrijd denk ik wel bewezen.