wijken in draf -> enkel harder draven

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sandra8

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 08:17

Ik ben het met chaos eens eerst een paar stapjes en dan weer recht zodat ze geen kans krijgt om harder te gaan. verder zou ik veel overgangen en tempowisselingen rijden om haar goed oplettend te houden. Succes

DanijJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 12:11

probeer het wijken eerst heel goed te beheersen in de stad. Als dat helemaal perfect gaat probeer je het pas in een drafje. sucses

knollentuin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 14:45

Danij schreef:
probeer het wijken eerst heel goed te beheersen in de stad. Als dat helemaal perfect gaat probeer je het pas in een drafje. sucses

probeer het je paard niet eerst aan te leren in de stap..pas als je paard het beheerst kan je het als een controle oefening meenemen in de stap. in de stap verpruts je al snel dingen omdat je al snel geen voorwaartse aktiviteit meer hebt. dit is al eerder genoemd en afgeraden.

RM94

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-10 14:48

ipv op de middellijn afwenden een paar meter van de hoefslag een paard heeft dan makkelijker de neiging naar de hoefslag te gaan. Ik las eerder al volte openen en sluiten dat is ook heeel goed