Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Seltje schreef:Mijn paard is behandelt geweest door een chiropractor om blokkades in de rug weg te werken, en na een week longeren mocht ik terug rijden en moest ik vooral oefenen om zijn achterhand er echt goed onder te krijgen.
Seltje schreef:Mijn paard is behandelt geweest door een chiropractor om blokkades in de rug weg te werken, en na een week longeren mocht ik terug rijden en moest ik vooral oefenen om zijn achterhand er echt goed onder te krijgen.
Mijn instructrice wordt momenteel geoppereerd dus aan haar kan ik het moeilijk vragen, ik heb haar al wel opgebelt met de vraag en zei zei: veel overgangen, ook schijnovergangen, en vooral genoeg tempo houden met een vast contact.
Nu weet ik dat het heel belangerijk is de achterhand er goed onder te hebben, en ja overgangen deed ik daarvoor al, maar zijn er nog andere specifieke oefeningen, of longeermanieren ofzo om de achterhand er echt goed onder te zetten?