Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Adil18 schreef:Relaxed schreef:
![]()
Maarruh, een paard hoeft niet te bokken hoor.. Echt niet... Wordt nergens gevraagd
Tussen X en C halthouden en bokken, E-B-E grote volte en 3 keer bokken...![]()
Serieus, weer lig ik in de deuk...De een wil de pony afleren in de trailer te plassen, de ander wil dat een paard bokt...Het wordt steeds komischer op bokt
gabjj8 schreef:Ik zal met een longeerzweep gaan rijden, een praam omdoen, de scherpste sporen omdoen, en een zweepje met 100volt erin, en dan overal hard mee schoppen en slaan, misschien dat die dan bokt
god, ja wat moet je nou met een pony die niet bokt, niks toch
DaisyDarling schreef:gabjj8 schreef:Ik zal met een longeerzweep gaan rijden, een praam omdoen, de scherpste sporen omdoen, en een zweepje met 100volt erin, en dan overal hard mee schoppen en slaan, misschien dat die dan bokt
god, ja wat moet je nou met een pony die niet bokt, niks toch
jawel.. leren te bokken! Heb je altijd wat te doen
Relaxed schreef:Adil18 schreef:
Tussen X en C halthouden en bokken, E-B-E grote volte en 3 keer bokken...![]()
Serieus, weer lig ik in de deuk...De een wil de pony afleren in de trailer te plassen, de ander wil dat een paard bokt...Het wordt steeds komischer op bokt
Kan dat? Leg eens uit?
relaxed schreef:Tussen X en C halthouden en bokken, E-B-E grote volte en 3 keer bokken...![]()
niron_amber schreef:Volgens mij hebben jullie de verkeerde indruk van me gekregen.. ik denk misschien zit er iets vast in zijn rug ofzo..
Natuurlijk vind ik het fijn dat hij niet bokt maar als ik dan na andere ponys kijk vooral haflingers die bokken allemaal en ook in de wei en dat is het punt juist dat doet hij niet.. maar zo te zien zijn er dus meer ponys die niet bokken..
niron_amber schreef:Volgens mij hebben jullie de verkeerde indruk van me gekregen.. ik denk misschien zit er iets vast in zijn rug ofzo..
Natuurlijk vind ik het fijn dat hij niet bokt maar als ik dan na andere ponys kijk vooral haflingers die bokken allemaal en ook in de wei en dat is het punt juist dat doet hij niet.. maar zo te zien zijn er dus meer ponys die niet bokken..