Pony wil bij nieuwe eigenaars niet meer naar rechts

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Hackie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 18:25

Ik volg dit even...

Vind hget trouwens we'll raar dat een jong meisje met een nieuwe pony geen les krijgt..
Maar dat is mijn mening. :)

Humanoid

Re: Pony wil bij nieuwe eigenaars niet meer naar rechts

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-10 18:27

@Hackie
Ze hebben nog geen eigen trailer dus ik denk dat het hier aan ligt dat ze nog geen les krijgt

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-10 20:58

Er kan ook heus iemand aan huis komen, maar dat is offtopic.

Ik denk eerlijk gezegd aan een rijtechnisch probleem, zo te horen heeft het meisje niet echt verstand van een eigen pony en dat hebben ponys snel door dus ik denk dat het uitproberen is, maar wie weet is het heel wat anders! Verstandig dat je komt kijken.

Humanoid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-10 12:24

Deze avond ga ik er heen, ik laat jullie straks nog iets weten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-10 12:31

Overigens klasse van je dat je dat doet, want je bent ze niets verplicht natuurlijk.
dat je het doet voor de pony snap ik goed, maar het mag wel even gezegd worden dat dit echt heel netjes van je is.

Humanoid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-10 12:36

@MariekeB
Bedankt!
Deze pony was mijn eerste pony die ik helaas enkele weken terug heb moeten verkopen, ik ga er dus met alle plezier ook graag naar terug, en ik help het meisje met de problemen ook met alle plezier zodat zij er nog veel van kan leren en veel plezier mee gaat hebben! En natuurlijk voor het gemak van de pony zelf ;)

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 15:12

En? :)

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 15:23

Ik ben wel benieuwd hoe het nu is afgelopen :)

kiimberley

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 15:25

Ben ook wel benieuwd!

Humanoid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-10 17:02

Ik ben er gisteren heen geweest en hij ging inderdaad niet naar rechts (als je een grote bocht maakte dan weer wel, ze rijden op een groot stuk grond) Ik ben er toen ook op gegaan en laat ik zeggen ik vind hem sterker geworden dan voordien! De eerste minuut was hij dan ook met mij over een gracht gesprongen omdat hij geen rechts meer kende, na een paar minuten ging hij met mij wel weer terug rechts en telkens als ik er op reed was er geen probleem meer..
Nu het meisje is 11 jaar en ik denk dat zij voor deze pony de kracht nog niet echt in haar benen heeft en de pony heeft dit al zeer snel doorgehad en is dus inderdaad met haar "voeten aan het spelen"
Ik heb gezegd dat ze door moeten bijten en niet mogen afgeven (Want dat deed het meisje heel dikwijls) en als hun dit lukt dan zal hij na een tijd zonder problemen weer rechts gaan, hij is zijn nieuwe eigenaars dus gewoon aan het uittesten ..
Ik heb afgesproken dat ik er regelmatig heen ga om te kijken of hij weer rechts gaat of niet en om hem eventueel soms eens wat bij te rijden.
Het is nu dus aan de eigenaars zelf om door te bijten en streng genoeg te moeten zijn tegen over hem want ze zijn nu nog heel braaf, maar ik denk wel dat hen dit na voorloop van tijd wel gaat lukken ;)

CoronaLime

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-10 18:41

Is het niet gewoon uitproberen?

Ik zou zeggen, les nemen en gewoon blijven proberen, als het geen reden heeft is het gewoon geklooi, aanstelleritus dus.

Humanoid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-10 14:45

En bedankt allemaal voor jullie hulp eh ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-10 15:19

er was weinig hulp te geven :) maar ik heb gelijk gelezen toen je het bericht plaatste. Meisje moet idd gewoon op les gaan ( of les van jou nemen )