Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mootje schreef:Als hij naar jullie toekomt, kan een DA per definitie weinig. Ga eerst eens op zoek naar een goede zadelmaker (ik weet het, ze zijn schaars). Kan die niets vinden: Ga dan alsjeblieft naar een goede kliniek. Ik weet niet waar je woont?
Een osteopaat is 9 van de 10x geen DA. Mijn osteopaat (en drie DAen) had het ook bij het verkeerde eind met mijn vorige paard!
browni schreef:superwoman@ hoebedoel je denk je dat ze een scheve of onbelansde zit heeft?
dat kan goed maar hij doet het bij iedereen dus aan de hand kan het niet veel liggen
Mootje schreef:700 euro is niet bijzonder voor een DA rekening en volgens mij heb je nog helemaal niets opgelost?
Paarden zijn nu eenmaal een dure hobby, maar doorrijden met een potentiële blessure is duurder dan nu naar een goede kliniek toe gaan om uit te zoeken wat het probleem is!
Anoniem schreef:Hoe kan een 13jarige uberhaupt een DA rekening van 700 euro betalen..
Is dat niet aan je ouders? Ik zelf ben 16 maar een DA rekening van 700 euro kan ik echt niet betalen hoor..
Verder is het toch niet jou paard? waarom moet jij dan betalen?