Paard piaf leren

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Rivaldo

Re: Paard piaf leren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 17:17

Ik heb een idee!!!! *\o/*

Ga lessen bij Edward Gal en Totilas;
Dressuurlesonline.nl

:D

ilona_outlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 17:34

Is dit serieus?
Zoja; een GOEDE lesgeefster zoeken, want ik denk dat jouw lesgeefster geen idee heeft waar ze mee bezig is.
Ik zou weleens wat rijfoto's van jou en je paard willen zien!!

ilona_outlaw

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 17:48

haha oké dat is wel vreemd
maar opzich ook wel weer handig want nu weten we dus dat er niet iemand serieus bezig is met het leren van de piaf terwijl ze nog maar 14 is en niet serieus bezig is in de wedstrijdsport.
:)

Lynske78

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 18:02

Of je hebt spijt van je topic ;)[/quote]

omg hallo ik ben niet zo iemand ,
bokt.nl is altijd heel tof geweest maar wat jij nu zegt begin ik toch te twijfelen hoor![/quote]

Je hoeft niet te twijfelen of bokt tof is want ik heb gewoon een eigen mening. Om jouw account te kraken moet iemand veel moeite doen.
Als je een draadloze router hebt moet iemand met een laptop voor je deur gaan staan kijken of je een poort open hebt staan en ook nog een programma hebben die je pasword's overneemt.
Of hij moet via een trojan horse een bericht sturen en in jouw pc gaan rotzooien en dan ook nog gaan kloten op bokt. Dus ik zeg niet dat jij het gedaan hebt maar ik mag er wel over speculeren als ik dat wil.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 18:33

Joh gaat dat lekker hier?

Misschien heeft ts wel haar lesgeefster verkeerd begrepen en gaat ze enkel uitleggen hoe piaffe wordt gereden.

En als je pas aan piaffe gaat beginnen als je Midden Tour rijdt ben je.. laten we maar zeggen.. aan de late kant.

gillian

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 19:58

Ben het eens met BBreedveld. In de Frans klassieke richting wordt al snel begonnen met de piaffe.
Juist om het paard sterker te maken.
Maar zoals al eerder werd gezegd, zou er niet zomaar op eigen houtje aan beginnen. Wacht gewoon op je instructrice.
Tipje: kijk eens wat filmpjes van Anja Beran op youtube ;)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-10 20:50

Zo te zien ben je qua niveau daar nog niet, en lokt dit dus alleen maar heftige reacties op. En ook het vreemde van 2 accounts zal worden uitgezocht.
Daarom hier een slotje.