Wolferus schreef:Nee hij steekt zijn tong eigenlijk alleen naar buiten als hij ergens geen zin in heeft en slingert dat ding dan ook alle kanten, niet echt om ergens tussen te doen ofzo.
Verder rijd ik eerder te zacht dan te hard, alleen als hij echt totaal niet luistert ben ik wel eens wat ruwer..
Instructrice kan me niet na de tijd helpen, want daar is geen tijd voor. M'n moeder helpt me ook wel, maar hij blijft niet aan willen draven.
Ik ga er morgen weer heen.
Verder weet ik niets van grondwerk en weet ik ook niet hoe je zo de verhoudingen weer goed krijg enz. Ik heb het wel geprobeerd, maar hij verveelt zich ontzettend snel en loopt weg of rent op me af, wat ik dan weer eng vind. (ik loop niet weg, maar zwaai met de zweep in de lucht of schreeuw, maar hij doet het gewoon weer)
Maar waarom bel je dan niet morgen ochtend om 9 uur eerst de DA? Zorg dat het nagekeken is. En dat hij iig geen pijn heeft(en die kans acht ik vrij groot). sorry maar je gaat toch niet rijden op een paard die duidelijk pijn heeft tijdens het werk?