Xxfjordz schreef:Dat les nemen verstandig is om dit probleem op te lossen dat klopt maar, de maneges zijn te ver om lopend te doen en ik beschik helaas niet over een trailer.. Nu kan je natuurlijk altijd les aan huis nemen maar hier zitten ook hogere kosten aan verbonden. Op dit moment zit dat er even niet in dus vandaar dat ik het probeer alles zelf zo goed mogelijk op te lossen. Wel heb ik regelmatig een lief stalmaatje dat mij is even een les geeft. (ze is geen opgeleide instructrice maar heeft het jaren uit passie gedaan)
Dus helaas kan ik daar nu even niet zoveel mee maar, ik ben wel van plan in de toekomst les te volgen.
Als je kijkt wat manegelessen kosten, zou je best kunnen overwegen om daarvoor in de plaats 1 x per maaand een prive-les te nemen.
Persoonlijk vind ik de lessen van de meeste maneges zonde van je geld, wanneer je eenmaal redelijk netjes kan blijven zitten in alle gangen. Meiden die hier van de manege komen, moeten allemaal nog leren sturen ("met de buitenteugel" dus)
(zeg niet dat ze er veel aan kunnen doen, want om je brood te kunnen verdienen dmv een manege is niet echt makkelijk)
)
Ondertussen tempowisselingen blijven rijden om haar aan het been te houden en oplettend aan je hulpen.