Dwars door stang heen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Jorinda

Re: Dwars door stang heen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-10 21:05

Ze zit dus van haar nek tot haar kont vast in haar spieren. Iedere dag masseren en regelmatig longeren. Rijden zit er voorlopig niet in, maar dat is ook niet alles ;) Binnenkort komt de osteopaat weer kijken.

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 21:53

Wat ontzettend goed dat de osteo is geweest!
Nogmaals de complimenten dat je advies aan neemt +:)+ +:)+ +:)+

Succes met je paardje, hoop voor je dat je snel een goed lopend, gezond, fijn paardje onder je hebt!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 22:11

Mijn complimenten dat je ook daadwerkelijk wat doet met de tips, komt weinig voor helaas! +:)+

Marloez

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 22:18

Super zeg, ik dacht eerlijk gezegd aan het begin van dit topic ook: daar gáán we weer.. :o

Maar ook hier mijn complimenten!! Ik ben erg benieuwd naar de vooruitgangen!

Sinds kort heb ik de osteo ook langs laten komen voor mijn pony, en die had minstens 6(!) blokkades van nek tot en met staartwortel.. Wss gekomen van hangen en achteroverklappen.. Ze rolt nu voor het eerst sinds de 8 jaar dat ik haar heb helemaal over de rug en loopt rechter.. := Als ik dat eerder had geweten!!

komeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 22:08

En alweer complimenten!!! Wat fijn dat je gewoon het beste wil voor "jouw" pony. Meeste mensen wuiven het gewoon weg. O:)
Ik hoop voor je dat de behandeling helpt, en inderdaad tandarts erbij.
Dus heel veel succes!

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 22:16

Ik kan me enkel uitsluiten bij het gegeven commentaar. Maar ik vroeg met iets af. Waar is de eigenaar in dit hele verhaal? Weet deze wat er allemaal met zijn paard gebeurd?

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-10 22:44

Ik heb net alle schuld op mijn dak gekregen van Ronya haar rugklachten, van haar eigenaren en vervolgens ben ik er weggestuurd, en niet op de respectvolste manier.

Dit topic kan dus gesloten worden.

@ Lara_Silver: De eigenaar is daadwerkelijk wel op de voorgrond, heb hem alles uitgelegd en hij heeft de osteopaat gebeld.

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 22:50

Ronya schreef:
Ik heb net alle schuld op mijn dak gekregen van Ronya haar rugklachten, van haar eigenaren en vervolgens ben ik er weggestuurd, en niet op de respectvolste manier.

@ Lara_Silver: De eigenaar is daadwerkelijk wel op de voorgrond, heb hem alles uitgelegd en hij heeft de osteopaat gebeld.

Het was ook geen aanval maar een vraag. Prima als hij is ingelicht.

zodiacje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 01:24

Ronya schreef:

Ach meis, wat vervelend voor je!
Sterkte!! :(:)

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 10:47

Lara_Silver schreef:
Ronya schreef:

Het was ook geen aanval maar een vraag. Prima als hij is ingelicht.

Ok en ik moet eens leren lezen... |o Wat ongelooflijk stom voor je! Laat ze het dan maar fijn zelf oplossen zit hun paard binnen de kortste keren helemaal vast overal. Aan dit topic te lezen deed jij de (tevergeefse) moeite.. Jij bent veel beter af met een fijne eigenaar en een fijn gezond paard.

em_papillon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 11:03

Jeetje wat een rotstreek... ik heb dit ook meegemaakt... Laat je niet zomaar wegjaagen hoor! kom maar mooi voor jezelf op!! Wat een onzin... Heel veel sterkte en succes... wat balen zeg!!! ;(

Achilles

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 11:12

Meid wees bij!!!
Ik ken deze fjord en deze pony had jou een keer je leven gekost of je het ziekenhuis in geholpen. (Leuk ook dat je nu zelf eens ziet hoe de eigenaren zijn.)
Niets van wat dat paard mankeert is jou schuld, dit paard is niet opgevoed.
Wat ik van dat paardje gezien heb is dat het altijd haar zin krijgt en ze loopt over iedereen heen omdat haar koppigheid nooit bestraft werd, oftewel er werd niet consequent mee omgegaan wordt.
Ik heb het verhaal ook gehoord dat die pony een poos geleden verkocht is aan een jongen van.... euh een jaar of 10 geloof ik? en ze is zonder te schrikken maar ondat ze haar zin door wilde drijven om terug naar stal te gaan op hol geslagen. Gelukkig zat er een poort naar de drukke weg daar.
Die pony komt zwaar in verzet als je dingen van haar gaat eisen en daar is een ruiter voor nodig die heel stevig in de schoenen staat en van aanpakken weet. En van aanpakken weten betekent dan niets anders dan consequent doen doen en nog eens doen wat de ruiter vraagt.

Het ligt niet aan het bit, het ligt niet aan rugproblemen en het ligt zeker niet aan jou, dit is een typisch geval van een slecht opgevoed en vrij koppig paardje.

Die osteophaat...... is dat die (mensen)tandarts weer die voor zijn hobby paardjes 'voelt'?

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-10 11:40

@ Achilles: Ik stuur je zo even een pb. En over die osteopaat weet ik alleen dat hij Johan heet. That's all.....

Jorinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-10 11:40

Bedankt iedereen voor de lieve reacties! Doet me goed.

Achilles

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 11:44

Ronya schreef:
@ Achilles: Ik stuur je zo even een pb. En over die osteopaat weet ik alleen dat hij Johan heet. That's all.....

De mensentandarts met hobby dus :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 11:46

sterkte meis!
je hebt gedaan wat je kon, die eigenaren zijn gewoon dom dat ze gelijk jou de schuld gaan geven..
bij zulke mensen wil je ook niet blijven, het is wel erg jammer van de pony..!

Ladyson

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 12:27

als jij "zo slecht" zou rijden, was de eigenaar dat allang opgevallen omdat je iemand laat proefrijden en daarna nog wel is langskomt, als jij het dan zo slecht deed was het echt wel opgevallen! dit is duidelijk niet jouw schuld, vooral niet na achilles haar verhaal.

zoek een nieuw leuk paardje en neem les vanaf het begin :)