aerdenhout1 schreef:Asmara schreef:Waarom zou je gaan stoppen als je dochter eraf is gevallen? Je dochter rijdt ook nog ja
Als ik aangereden word op mijn fiets door een auto en heb hetzelfde als je dochter, betekent het toch ook niet dat mijn moeder nooit meer mag fietsen ofzo? (A)
Ik zou gewoon doorgaan als ik jou wasJe wilt het tenslotte zelf ook nog
Denk dat dit wel heel dicht bij wat ik wilde schrijven komt!
Je dochter die het toch allemaal aan den lijve heeft meegemaakt, zit weer op een paard! En dat getuigd van doorzettingsvermogen en ruggegraad!!!
Jij bent nu bang om het zelfde mee te maken als je dochter!
Kijk..als je nu zou zeggen mijn kind nooit meer op een paard...okee..maar in dit geval moet je zelf de knop om gooien en denken, als mijn kind het kan/durft , kan ik het ook!
Sorrie als het wat hard overkomt, zo bedoel ik het niet!
Ik kan heel goed begrijpen dat je angst hebt, maar zoals Asmara al zegt..als jou kind op staat komt te vallen en iets breekt, ga je zelf de volgende dag ook weer de straat op!
Ja tuurlijk weet ik ook dat ik de knop moet omdraaien.
Maar dat probeer ik ook uit te leggen, als ik ernaast sta of grondwerk aan het doen ben, of mijn dochter les geef kan ik het relativeren.
Op het moment dat ik er op stap, gaat er op een of andere manier een knop om, en zit ik te trillen op het paard.
En ja dan kan ik mijzelf wel een schop onder mijn kont geven, want zo ken ik mijzelf ook niet.

Je wilt het tenslotte zelf ook nog