Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
XThisIsMeX schreef:meggiemeg schreef:Onze ruin had hier ook last van, vaak heel erg braaf en in ene uit het niets ontploffen. Dit bleek een pijnuiting te zijn.
Een goede beslissing om alles eens na te laten kijken en op die manier dingen uit te sluiten. Weet je zeker dat je paard niets mankeert kan je verder.
Mag ik vragen waar jouw paard last van had dan? Mag ook via Pb
kamille schreef:Doet hij het alleen onder het zadel of ook aan de hand, of als hij gewoon vrij rondloopt? Als het alleen met rijden is, dan denk ik ook aan pijnklachten door het zadel of door het gewicht op zijn rug. Er kan een wervel scheefzitten, je zadel kan niet meer goed liggen, misschien heb je een andere singel dan eerst. Een singel met elastiek mag niet zo strak als 1 zonder. Ze kunnen dat ineens uiten. Met name omdat het zonder duidelijke aanleiding is en ook omdat hij doorgaat tot je eraf ligt, denk ik dat het aan je zadel zou kunnen liggen. Hij kan ook een keer vastgelegen hebben op stal of een rare schuiver hebben gemaakt in het land, je weet het niet. Doet hij het al zolang als je hem kent of is het ineens begonnen? Als het ineens begonnen is dan moet er echt iets mis zijn, lichamelijk dan. Lijkt mij hoor..
(off-topic: wat heb jij een mooie 5 jarige.
)