Maarja leek me op dat moment beter als ernaast liggen terwijl er in een straal van 1 km niemand in de buurt was
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

LauwtjuhLevi schreef:Ik denk dat als ik van de mijne afstap en dat hele gedoe ga doen als piepdruif zeg, dat mijn paard naar de knoppe is!
Een paard onthoud namelijk ook goed dat jij afstapt, dus er zal wel iets aan de hand zijn, zou het toch echt op een andere manier oplossen, maar dat is mijn mening!
Roziee schreef:Ja daarom twijfelde ik ook of dat afstappen wel goed is
Maarja leek me op dat moment beter als ernaast liggen terwijl er in een straal van 1 km niemand in de buurt was
Dat denk ik ook altijd. Liever paard aan de kletter en dat ik er nog achter aan kan, dan paard aan de kletter en ik een ambulance nodig. Beter nog: paard helemaal niet aan de kletter, haha.
). dan heb je altijd iemand bij je voor als er iets gebeurd.
Dreamy schreef:Ik lees even mee!
Heb ook een haflinger die de laatste tijd echt heel vervelend doet. Ook achteruit lopen richting de sloot, schudden met z'n hoofd en bokken als ik hem dan vooruit probeer te krijgen, omdraaien en weg willen rennen voor vracht-voertuigen en zo..
Had daar echt nooit last van, durfde eerst overal met hem naartoe.. is ook verder niks speciaals of engs gebeurd buiten dus weet echt niet waar het door komt..

Wel wat kijkerig en een keer stil staan voor twee fietsen die op het pad stonden. Toen is het ander paard even voorgegaan en liep hij er zo langs. Maar ik heb nergens af hoeven te stappen en verder waren ze dus heel braaf
Piepdruif schreef:LauwtjuhLevi schreef:Ik denk dat als ik van de mijne afstap en dat hele gedoe ga doen als piepdruif zeg, dat mijn paard naar de knoppe is!
Een paard onthoud namelijk ook goed dat jij afstapt, dus er zal wel iets aan de hand zijn, zou het toch echt op een andere manier oplossen, maar dat is mijn mening!
Wat is jouw oplossing dan? Misschien heb ik er ook wel iets aan. Mijn ervaring is dat ik uiteindelijk overal rijdend langs kan, kan alleen wel een hele poos duren![]()
En mijn paard kan ook vreselijk heet worden in een spannende situatie, wat weer gevaarlijke toestanden kan opleveren, terwijl ze aan de hand dan veel relaxter is. Is het bij jou net andersom? (ik ben gewoon nieuwsgierig hoor)