Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

x_Marr schreef:Dan zou ik toch een andere dressuurinstructeur zoeken. Iemand die je laat zagen/kneden/''vragen'' is echt geen goede instructeur. En dit probleem waat je hebt is waarschijnlijk nieteens heel moeilijk om op te lossen.. een instructeur zou dat in ieder geval moeten kunnen.
Helemaal niks mis mee. En hoezo laat ze me zagen? Dat heb je mij nergens zien zeggen..
Miracle_ schreef:x_Marr schreef:Dan zou ik toch een andere dressuurinstructeur zoeken. Iemand die je laat zagen/kneden/''vragen'' is echt geen goede instructeur. En dit probleem waat je hebt is waarschijnlijk niet eens heel moeilijk om op te lossen.. een instructeur zou dat in ieder geval moeten kunnen.
Ik heb een prima instructriceHelemaal niks mis mee. En hoezo laat ze me zagen? Dat heb je mij nergens zien zeggen..
Miracle_ schreef:Ik krijg haar gewoon niet in de ontspanning naar beneden. Ik moet continu vragen, vragen, vragen. Zodra ik stop met vragen, komt ze gelijk weer omhoog, en gaat ze rennen.