Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar ze is natuurlijk ook heel hengstig en ook in dr pubertijd, dus ik hoop dat dat een rol speelt! in maart laten we de tandarts komen! en het kan ook nog aan dr bit liggen die ik sins kort verranderd had, dus even kijken was het doet als ik terug ga op mn oude bit! en ben dr nu ook kruiden aan het voeren voor dr hengstigheid dat ze wat kalmeerd.
...niet dus..)
ik d8 wowww.. wat is ze lief!
Jahnita schreef:geerke: ik heb het trouwens toch maar nu even gelezen, nou ik ga toch maar de hengstigheid afwachten en ze word al door een osteopaat behandeld.. wel echt alle verschijnselen zowat heeft ze, echt heel vervelend dit want geeft je toch een rotgevoel maar laten we toch nog hopen hoe het met de hengstigheid gaat aflopen.. en dan gaan we verder kijken! laten we niet gelijk van het ergste uitgaan he..
Jahnita schreef:Geerke: ja nou ze is echt heel lang jong geweest en heeft echt nooit zo erg last gehad van hengstigheid... dus laten we er toch maar het beste van hopen misschien is nu pas de tijd dat ze echt volwassen aan het worden is! ik zal je op de hoogte houden