Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
..
, hij loopt nu al beter namelijk, ben er echt op gaan letten en dan aanpakken en werken
een goede fysio, ostheopaat of cranio therapeut kan vaak heel veel doen... GJ9 schreef:Waarom laat je er geen fysiotherapeut of een ostheopaat naar kijken? Als het wel iets medisch is, kan het van kwaad tot erger gaan, en ben je alleen maar meer geld kwijt met het 'oplappen'.
Vooral als hij het vroeger niet deed en nu wel, zou ik bang zijn dat er iets is gebeurd in zijn wervels ofzo.
Als het iets met training te maken heeft, zien ze dat ook wel, en kan je er gelijk goede tips voor krijgen.
Maar ik kan niet geloven dat een paard geen zin heeft om zijn hoeven op te tillen en daarom gaat slepen. Lijkt mij heel onnatuurlijk.
GJ9 schreef:Ik snap niet wat je hier zegt?
Wanneer hij ook begonnen is met slepen, aan een gebrek aan motivatie lijkt het mij niet liggen. Heeft hij dit zijn hele leven al gedaan, als veulen al?
hij zweette als een malle daarna dus het is echt een gebrek aan concequentie van mijn kant..