Citaat:Obelix_Luna schreef:mijn paardje deed dit eerst ook altijd gelukig nu niet meer maar ik moest als hij ging steigeren hem gewoon omtrekken zeg maar
Heb je enig idee wat je aanraad.. Dit vind ik persoonlijk een zeer gevaarlijke opmerking om te maken om te zeggen dat je hem om moet trekken. Als je al zoiets zou moeten doen dan moet je razend vlug eraf moeten komen en hem ook nog op zijn zijkant krijgen ivm recht achterover.. Nee dit vind ik echt een gevaarlijke opmerking
. Een paard wat neigt om omhoog te gaan en je strak houd aan 1 kant dus als het ware extreme stelling belemmer je al heelveel om omhoog te gaan.. Maar een paard daadwerkelijk achterover trekken is levenslink.. Om nog even duidelijk te maken hoe snel ze zijn en deze jockey deed niks en paard ging razendsnel achterover en hierbij heb je geen tijd meer om je weg te drukken van het paard dus hij heeft geluk dat hij er net naast komt brrr moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren
Ik denk niet dat ze bedoeld dat je het paard achterover moet trekken, maar dat ze bedoeld dat je hem geheel inbuigt naar 1 kant, dus het paard a.h.w. omtrekt naar 1 kant