Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Setteli schreef:Mijn paard hield zich ook helemaal vast, alles geprobeerd. Uiteindelijk heb ik haar laten masseren door een Happy Athlete masseuse. Na 1 keer zag ik al verbetering (hoewel ze toen nog steeds bagger liep). Heb haar uiteindelijk 4 x laten behandelen en ik herkende haar niet weer. Ik kan echt weer lekker rijden.
Ander bitje helpt denk ik niet.
De Happy Athlete masseuse rekende €50,-- per behandeling en daar kwamen de reiskosten bij. Ik was €75,-- per behandeling kwijt, maar dan was ze ook wel 1,5 tot 2 uur met m'n paard bezig.
Moet je anders even op hun site kijken voor een masseur bij jou in de buurt http://www.happyathlete.nl
maar helaas weinig zin :'(
)
ietjelover schreef:zadel pastwaarschijnlijk niet helemaal goed, maar met ander zadel doet ze het ook. De DA zei dat we een keer moesten laten masseren maar bij de DA is dat dus vreselijk duur.
Een nieuw zadel komt eraan maar moeten even wat centjes sparen.
kennen jullie iemand die goed kan masseren/kraken/losmaken ?

1000 euro is een behoorlijk bedrag en je moet ook kunnen bedenkten dat niet iedereen dit zomaar op kan brengen
). Ik laat haar binnenkort masseren heb al bij iemand geinformeerd voor de kosten. Hoezo extra DA kosten?