Ik had ongeveer hetzelfde probleem (maar dan zonder eigen pony en watminder erg, denk ik) en toen ik overstapte op een leren zitvlak die helemaal doorloopt is het bij mij zo ongeveer weggegaan, ik glee met die oude broer de hele tijd weg.
kensha
Geplaatst: 03-02-10 21:33
Kan jij misschien neit zo ergens op focusses dat je vergeet je de benen heb? Meestal wordt het wel erdoor ontspannen.
Als ik tijdens het auto rijden niet gefocus op iets blijft dan heb ik al gauw kans auto snel gaat afslaan maar als ik ergens anders op blijft focusesn gaat het gemakkelijker en automatischmer.
Ik heb zelf gemerkt dat het ook al helpt om je stijgbeugels onder je zweetbladen te doen.. je riemen dan.. sinds ik dat doe liggen mijn benen toch een stukje stiller.. je hebt minder bewegingsvrijheid doordat je beugelriem vast ligt..
Ik weet niet of dat bij jou zadel kan ts..
frutsels
Geplaatst: 04-02-10 14:38
Tip: probeer je knieen naar beneden te drukken zodat je meer steun krijgt op je beugels
meer4b
Geplaatst: 04-02-10 16:08
probeer eens vaker zonder zadel te rijden, doordat je zonder zadel rijdt ben je nu helemaal afhankelijk van je been. Zitlessen kan je natuurlijk altijd nemen! succes!