Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)
Goed laten aansluiten op je vingers, dan "wrijft" je teugel over je pleister en niet over je vel.
moet alleen je paardrijbroek niet te strak zitten.
iedere week weer nieuwe. of ik nou met of zonder pleisters rij maakt niet uit. fenna1995 schreef:je kunt zo'n sport knieband halen, werkt prima.moet alleen je paardrijbroek niet te strak zitten.
ik heb ook altijd last van blaren.iedere week weer nieuwe. of ik nou met of zonder pleisters rij maakt niet uit.
luckyfarm schreef:Bij mij hielp het om met langere beugels te rijden zodat ik niet tegen de wrong aankwam.
Ook helpt het om je benen langer te maken als je aandrijft. Als je hakken iets omhoog gaan tijdens het drijven, komt je knie automatisch iets omhoog en voorwaarts.
Groetjes
Urielle schreef:Misschien ben je wat afgevallen op je benen waardoor je broeken wat wijder om je been vallen? Ik heb er bij bepaalde broeken last van en smeer dan zinkzalf in mijn knieholten (lekkere plekken op je rijbroek, maar ja, dat gaat er in de was wel weer uit)
Blaren op je handen komen niet door te hard vast houden maar juist door wrijving en waarschijnlijk dus: je teugels teveel laten glijden. Duim als dakje bovenop de teugel zetten dat het niet teveel doorglijdt kan schelen. Kennis van me deed voor het rijden ook steeds een stukje pleistertape rond haar vinger.
fiija schreef:fenna1995 schreef:je kunt zo'n sport knieband halen, werkt prima.moet alleen je paardrijbroek niet te strak zitten.
ik heb ook altijd last van blaren.iedere week weer nieuwe. of ik nou met of zonder pleisters rij maakt niet uit.
En die sportband helpt wel? Wat voor één moet dat dan zijn? Zo een steunverband dat je over je knie trekt?
Nicci_2O1O schreef:Ik heb het niet met plekken op mijn knieen, dus kan je daarmee helaas niet helpen, maar..
Ik heb ALTIJD na het rijden blaren op mijn ringvingers, ook al draag ik handschoentjes, misschien dat iemand daar ook tips voor heeft?
) op de plekken waar de blaren komen. Geen gewone pleister! ie gaat schuiven enzo.