Die kan jullie wie weet wel weer vooruit helpen.
@Quir: Ik heb een bijzonder hardnekkige voorkeur voor dominante typjes.

Dus nee niet zomaar karakter. Dat ook wel, Nasula uit mijn profiel bv. die vraag je alles netjes en beleefd. Heb ik nog nooit een tik hoeven geven. Beest is echt gewoon een spiegel.
Maar de andere twee zijn monsters. Michiel is altijd goed opgevoed, maar blijft het gewoon dag in dag uit proberen. Je weet immers maar nooit. Mischien mag het vandaag wel.

Flame was goed opgevoed door haar baasje, tot er verzorgsters waren die het meer om rijden ging. Geloof me, ze heeft ook geprobeerd om mij het licht uit de ogen te slaan.

Inmiddels staat mevrouw zonder halster of hoofdstel netjes stil tijdens het poetsen, loopt netjes mee, wacht even als ik terugloop om het hek dicht te doen, en gaat met lange teugel op buitenrit zonder om de haverklap te schrikken. Ook al is het winderig.

En dood krijgen... Ach ze is op dat moment zo gek dat ze blind is. Ze heeft het namelijk ook al een keer echt gedaan, nou da's geen pretje.
En dat laatste ben ik het zeker mee eens.

(Hoewel Michiel een geval apart blijft. Echt een super paard maar gewoon TE slim.)
) En keihard de andere kant op te rennen, ik heb haar net zo hard weer terug laten rennen