Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alou schreef:ze is waarschijnlijk gewoon onzeker. mischien is het beter als ze even met een volwassene er over praat. neem aan dat haar ouders ook weten dat ze der steeds af valt. en dat hun dan ook les adviseren!?
jillyz199 schreef:[***] schreef:ze is waarschijnlijk gewoon onzeker. mischien is het beter als ze even met een volwassene er over praat. neem aan dat haar ouders ook weten dat ze der steeds af valt. en dat hun dan ook les adviseren!?
Haar ouders zeggen het altijd tegen haar. Maar ze neemt het gewoon niet aan. Erg stom, want ze valt er af, en is zo haar nek bijv. gebroken.
Laurabyoux schreef:Helemaal als je het denkt zet je het niet hier, zoiets kan je pas doen als je het zeker weet... Ik vind het echt niet netjes om dat over een vriendin op internet te kwakken, waarschijnlijk mensne die jullie kennen weten over wie het gaat en dan hoort ze het wel, dan hoeven jullie der niet meer te helpen want als dit bij mij zou gebeuren zou ik er helemaal klaar mee zijn... Als je je zorgen maakt ga je met je vriendin praten en zet je het niet openbaar op internet... En blijf lekker arrogant in de paardenwereld als dat goed is, ken meer mensen die afknappen hoor op dat arrogante gedoe... Maar goed wie ben ik...
chanel1985 schreef:Ik zou eens goed nadenken over dat eerste zinnetje in je laatste reactie, als je op 14 jarige leeftijd al denkt dat je allemaal beter kan en je niets meer kan bijleren.
Het feit dat je je vriendin openbaar beschuldigt van mishandeling is al een goed voorbeeld dat je nog veel moet leren.
En het is toch niet omdat anderen roddelen dat jij het ook moet doen, zoals het gezegde: als iemand uit het raam springt, doe jij dan dit ook?
Alou schreef:dit gaat echt nergens meer over. en bovendien. je heb allemaal foto's met jou pony's staan en jou naam en de naam van die andere vriendin staan der wel bij. dus of je nou wel of niet haar naam er bij zet. dat maakt niet zo veel verschil meer
Clyde schreef:Mag ik vragen waarom jullie aan mishandeling denken? Hebben jullie daar aanwijzingen voor?
Het kan zijn dat het niet zo goed klikt tussen die twee of dat ze angstig is. Er zijn meer mogelijkheden waarom een paard niet goed reageert op de ruiter.
Hahaatje schreef:Marian0557 schreef:Wat zijn jullie goede ruiters zeg!
Ga zo door, als jullie goede ruiters zijn, weten jullie ook wel hoe je dit probleem moet oplossen, heb je bokt niet voor nodig.
Want goede ruiters weten alles over zulke problemen hoor!!
Dat dacht ik nou ook

jillyz199 schreef:Marian0557 schreef:Wat zijn jullie goede ruiters zeg!
Ga zo door, als jullie goede ruiters zijn, weten jullie ook wel hoe je dit probleem moet oplossen, heb je bokt niet voor nodig.
Want goede ruiters weten alles over zulke problemen hoor!!
Ja klopt.
Niet alle goede leraren weten een vraag op een antwoord.