Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Horseware schreef:Je geeft aan nu op een manege te staan voor de winter omdat je daar in de bak kunt rijden. Komen de paarden daar ook nog wel eens naar buiten? Of staan ze 24/7 op stal muv de momenten dat je hem rijdt? Zo ja, hoe werd hij hiervoor gehouden? Alleen op stal of ook/alleen in de weide? Het kan namelijk ook zo zijn dat je paard zich gewoon ongelukkig voelt in zijn nieuwe omgeving zonder weidegang. Maar daar kan ik niets over zeggen zolang ik niet wat meer weet over de situatie.
Sowieso lijkt (daarnaast) een bloedonderzoek wel raadzaam om andere opties uit te sluiten.
Citaat:Heb je mijn post niet gelezen ?
uit bloedonderzoek is een virale infectie gekomen, sinds gisteren is hij weer héél erg energievol.
Hij heeft zijn eerste bokken gedaan dat ik weet , en een aantal keer weggeschoten , bokt goed en hij rolt eindelijk in de piste .
Horseware schreef:Citaat:Heb je mijn post niet gelezen ?
uit bloedonderzoek is een virale infectie gekomen, sinds gisteren is hij weer héél erg energievol.
Hij heeft zijn eerste bokken gedaan dat ik weet , en een aantal keer weggeschoten , bokt goed en hij rolt eindelijk in de piste .
Ik zag pas na het plaatsen van mijn reactie dat er al wat uit het onderzoek gekomen was. Excuses, ik had niet alles gelezen en wou alleen maar helpen.
Maar fijn te horen dat het nu weer beter gaat!