onzeker in de bak

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

spirit2003

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-09 19:09

Zelf ken ik het ook wel, maar ik longeer nu veel op plekken die ze 'eng' vind en nu gaat het een stuk beter, wie weet heb jij daar ook iets aan

jendemen25

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-09 18:30

longeren op de enge plekken doe ik idd altijd juist! maar dan kijkt ze er niet eens naar. nu was ik gister in de bak aan het longeren en zag ik (nadat er een paard los in de bak had gestaan en dus iets stuk had gemaakt) onze enge hoek nog enger is geworden!!! HELP
hahaha nou ik heb vanavond les, dus ze zal er wel langs moeten, maar dat dat juist nu ik me er bijna over heen had gezet, is de enge hoek nog enger geworden (waarschijnlijk voor mij enger hahaha). ik zal laten weten hoe dat afgelopen is!

jendemen25

Re: onzeker in de bak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-09 22:36

nou m`n les ging fantastisch!!! en... achterin de bak waar dus "het enge" is /was. was de staleigenaar ook nog eens bezig met stalen buizen te verplaatsen, wat een ontzettende herrie maakte net terwijl ik langs reed en me er neit druk om maakte. ze deed niets deed geen eens extra haar oren naar voren oid. zo lekker!! dus ik denk dat we (ik) van onze angst af zijn... wacht maar tot het kouder wordt en gaat waaien... morgen scheren dan zal ze wel wat frisser zijn... ben benieuwd!

JorisDy

Re: onzeker in de bak

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-09 22:40

Weet je wat bij mij helpt? Er even iemand anders op te zetten zodat ik kan zien dat ze niks ''engs'' doet. Dan stap ik er met een gerust hart weer op. En ik vond de galop van mijn paard eerst te hard en nu heb ik het gefilmt en denk echt van, heb ik me daar zo druk omgemaakt.