Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
yv_on schreef:beetje grof niet midasje. bij ons op stal hebben ze hetzelfde probleem gehad daar hebben ze gebruik gemaakt van zo n bontje wat ze ook gebruiken bij de dravers, zit aan de bakstuk vastgemaakt is anders dan een gewoon bontje ben even de naam vergeten, werkte wel hij loopt nog wel weg maar het wegschieten is voorbij en ze stappen nu op zonder.
yv_on schreef:beetje grof niet midasje. bij ons op stal hebben ze hetzelfde probleem gehad daar hebben ze gebruik gemaakt van zo n bontje wat ze ook gebruiken bij de dravers, zit aan de bakstuk vastgemaakt is anders dan een gewoon bontje ben even de naam vergeten, werkte wel hij loopt nog wel weg maar het wegschieten is voorbij en ze stappen nu op zonder.
nakoma1232 schreef:bedankt allen!! het probleem is inmiddels opgelost!!
het was inderdaad het zadel!! dit drukte teveel op de schoft! daarom ging die het op lopen zetten,
nu heb ik een ander zadel en blijft die mooi staan!!!
^^ bedankt iedereen!
nancytw schreef:wat ik al een der las een krukje of je beugel wat langer zodat je niet tot nauwlijks in contact komt met de buik
kim_hester schreef:tegen een wand aanzetten, of in een hoek nog beter!
zachtjes gaan zitten.
euh.. krukje?
en kwestie van herhalen!
deed die van mij ook, steeds weglopen als ik mn been in de beugel had en omhoog ging heisen.
heb het toen een stuk of 10 x gedaan, en elke keer uitgebreid belonen als ze stil blijft staan.
helpt geweldig!