Kennelijk kom je er met Annemieke dan tóch niet zo goed uit anders zat je nu niet met je handen in het haar....
Overigens heeft het "jaren een paard hebben" niets met ervaring te maken. Zo blijkt wel weer.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Sabinee__ schreef:Vind het wel apart dat een paard schrikkerig wordt van een ander bit dat in principe bijna hetzelfde is ?

Barmat schreef:Vraagje - als je het allemaal zo goed weet... waarom vraag je dan hier hulp?![]()
Kennelijk kom je er met Annemieke dan tóch niet zo goed uit anders zat je nu niet met je handen in het haar....
Overigens heeft het "jaren een paard hebben" niets met ervaring te maken. Zo blijkt wel weer.
nikilover schreef:raar dat je paard en dunner bit fijner vind dan, want een dikker bit is veel zachter in de mond als een dunne.,maargoed kan altijd
irmaz schreef:nikilover schreef:raar dat je paard en dunner bit fijner vind dan, want een dikker bit is veel zachter in de mond als een dunne.,maargoed kan altijd
Nope, is een fabeltje. De meeste paarden hebben geen ruimte genoeg in de mond voor een dik bit (waarmee ik niet wil zeggen dat een superdun bit fijn zou zijn).
[/quote]
Pasha schreef:En weet wel, als een paard het eenmaal door heeft, ook al heeft hij dat per ongeluk ontdekt, dat onthouden ze dat en gaan ze er misbruik van maken..
dus misschien is hij wel 1x echt geschrokken, merkte hij dat je dochter daar niet goed op reageerde en denkt hij nu oohh als ik dat doe kom ik onder het werk uit...
Als ik denk: dat is eng, dan is het ook eng volgens Stef. En als ik er niet naar kijk dan is het niet eng..Blijkbaar veranderd er op een 'eng'moment toch iets onbewust in mijn houding/rijden.