Esther schreef:Hm, mag ik daar sceptisch over zijn. Volgens dhr. Taconis hebben alle paarden last van hun knieën en/of van hun nieren..
Gebruik de zoekfunctie maar eens.
Als je wat wil doen haal er dan een erkende osteopaat bij, daar heb ik veel meer vertrouwen in. Het kan nl. best zijn dat het paard een blokkade in de rug van het paard zit, die wordt dan losgemaakt.
Ik snap je sceptische oordeel, was ik zelfin hetbegin ook. maar heb er een osteopaath bij gehad, martin van den dungen en dat was helemaal niks, 125euro voor even gauw paardje voelen en behandeling vertellen, niks op papier niks voorgedaan. en vervolgens mocht ik twee maanden niet rijden, een paard dat goed loopt zet je mijn inziens niet stil. en vervolgens hoorje niks van hem meer dus dat was helemaal niets mijn inziens.
En Taconis is gespecialieseert in weerstand nieren en knien, vandaar dat hij dat behandelt, als je paard daar niks aan mankeert behandelt hij je paard ook niet. daarbijgaat het indd een beetje vaag wat hij allemaal doet, maar het werkt endaar gaat het om!
heb bij mij op stal echt stuk of tien paarden al zien opknappen van zijn behandeling dus hij zal wel iets goeddoen.