Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en dan wisselen we af (bv. ik eerst op een manegepaard en dan zij op dat manegepaard en ik op de fries etc.) Kunnen we alle 2 ons eigen ding doen en afwisselen.
StillAngel schreef:Oja trouwens gisteren was ik op de manege die vlakbij de fries staat (waar ik normaal ook altijd rijd op zaterdagochtend) en ik heb weten te regelen dat ik een keer even vrij kan rijden in de bak met een paar balkjes/ laag sprongetje zodat we kunnen leren hoe hij zijn hoeven optilt. Misschien handig om bv. 1 x in de maand te doen. Ik ga samen met het meisje die hem ook least/verzorgt (daar ga ik heel vaak mee) en dan wisselen we af (bv. ik eerst op een manegepaard en dan zij op dat manegepaard en ik op de fries etc.) Kunnen we alle 2 ons eigen ding doen en afwisselen.
Bizzybijtje schreef:StillAngel schreef:Oja trouwens gisteren was ik op de manege die vlakbij de fries staat (waar ik normaal ook altijd rijd op zaterdagochtend) en ik heb weten te regelen dat ik een keer even vrij kan rijden in de bak met een paar balkjes/ laag sprongetje zodat we kunnen leren hoe hij zijn hoeven optilt. Misschien handig om bv. 1 x in de maand te doen. Ik ga samen met het meisje die hem ook least/verzorgt (daar ga ik heel vaak mee) en dan wisselen we af (bv. ik eerst op een manegepaard en dan zij op dat manegepaard en ik op de fries etc.) Kunnen we alle 2 ons eigen ding doen en afwisselen.
Dan gaat hij over de balken struikelen![]()
Dus daar ga je het niet mee oplossen...
)