Wie kan mij adviseren..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

marjonneke

Re: Wie kan mij adviseren..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-09 11:44

Je hebt naar mijn idee de goede keuze gemaakt! Dit is geen goede manier om je angsten te overwinnen. De kans dat het fout zou gaan, was ook aanwezig en dan was je weer terug bij af geweest, terwijl je nu juist zoveel vooruitgang had geboekt de afgelopen 2 jaar. Steek het compliment voor de heenreis in je zak en ga gewoon lekker door met waar je mee bezig bent!

Anouk1605

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-09 10:04

Citaat:
ik weet niet of er mensen bij zijn.. Als je namelijk meer mensen erbij hebt tijdens het rijden. Zou ik het wel doen, om je angst te overwinnen. En laat je vooral niet gek maken door alle 'stoere' verhalen van de andere op de manege. Vaak wordt er ook wat overdreven etc.

Oei, had niet gelezen dat het al opgelost was.

wendyloepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-09 23:20

Je kunt je gedachten (angst) beter eerst nog even bespreken met de eigenaresse. Als je het met haar besproken hebt is gevoel misschien anders. Ze vraagt jou niet zomaar zij weet dat jij het kan.

Damber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-08-09 16:10

wendyloepie schreef:
Je kunt je gedachten (angst) beter eerst nog even bespreken met de eigenaresse. Als je het met haar besproken hebt is gevoel misschien anders. Ze vraagt jou niet zomaar zij weet dat jij het kan.

Heb je de rest van het topic gelezen :)