paard reageert niet op been/ zweep

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

only18

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-09 20:31

Wat je hier neerschrijft, doet me meteen denken dat dit paard misschien pijn heeft of een probleem.
Als je echt al je teugels in je ene hand neemt en met je andere hand er een harde mep op geeft, is het 1) Niet normaal dat ze niet reageert en 2) Ik wil het mij echt niet voorstellen hoe hard het dan is :?
Neem er iemand bij die er wat van kent. Als ze lichamelijk in orde is , is ze doof geworden op je been en op de zweep.

Saantje

Re: paard reageert niet op been/ zweep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-09 14:36

ik ben vandaag naar het bos geweest. was erg leuk. ze was goed voorwaarts. Ze vond het ontzettend leuk. De uitslag van het bloedonderzoek was ook goed. Ik heb dus een gezond paardje! Ik doe het gewoon nog rustig aan en dan zien we over 3 weken wel verder hoe het gaat. misschien dat ze de bak ook wel even zat is, want ik heb de laatste tijd weinig afwisselend werk gedaan.

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-09 14:54

Dat zou heel goed kunnen inderdaad. Rijden die kinderen soms ook alleen maar in de bak? Geen wonder dat ze zich stierlijk verveelde :(:)