Tenen naar binnen!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nasja4ever

Re: Tenen naar binnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 19:44

Dit had ik ook. Mijn instructrische heeft iets met tape om mijn enkels gedaan en het toen aan de beugels vastgemaakt zodat ik mijn tenen niet naar buiten kon draaien. en dit heeft echt heel erg goed geholpen.

SanderD

Re: Tenen naar binnen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 20:30

Pff, moet er niet aan denken dat ik met touwtjes etc. zou moeten werken? :?
Krijg je daar geen kramp van? Ik krijg heel snel kramp in mijn voeten als ik ze niet ontspannen houd, heb mezelf dus gauw aangeleerd om niet je tenen aan te spannen, maar je bovenbenen lang te maken.

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 20:37

Ik heb een tijdje m'n voeten in de gaten gehouden door naar m'n knie te kijken. Als je je voet vanonder je knie ziet komen, zitten je voeten niet goed.. Mijn voetprobleem is althans opgelost.

rumon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-09 20:43

Het blijft lastig........ik heb er zelf ook last van maar als je het eenmaal doet is het vrij lastig om het af te leren....het is een automatisme geworden!!!
Mijn vriendin heeft van haar instructrice met stro-touwtjes moeten rijden die van haar beugels bevestigd waren aan haar zadel of singel!!!
Mischien dat het een manier is......wie weet!!!!
Ik ben zelf ook altijd veels te geconcentreerd bezig met her rijden op zich dat ik ook niet meer aan mijn houding etc. denk........aan mijn houding moet nog veel veranderen!!!!