achter een ander paard aanspringen???
geef ook mijn bek maar een douw
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
roybrit schreef:ja ik wel ook wel is niet na school moet dan toch ook.
ga je een keer met dat paard bijv een bos in ligt er een takje gaat die staan weigeren? nee dat heeft zin, sommige paarden hebben gewoon eenmaal een rotschop nodig.
als die met en waterslang de stal uit gaat waarom dan niet over de hindernis?
en als je een soort sluis maakt?
BIJNA ALLE MENSEN WILLEN EEN BRAAF PAARD! MAAR HOE ZE ER AAN KOMEN WILLEN ZE NIET WETEN.
Twiggy2008 schreef:roybrit schreef:ja ik wel ook wel is niet na school moet dan toch ook.
ga je een keer met dat paard bijv een bos in ligt er een takje gaat die staan weigeren? nee dat heeft zin, sommige paarden hebben gewoon eenmaal een rotschop nodig.
als die met en waterslang de stal uit gaat waarom dan niet over de hindernis?
en als je een soort sluis maakt?
BIJNA ALLE MENSEN WILLEN EEN BRAAF PAARD! MAAR HOE ZE ER AAN KOMEN WILLEN ZE NIET WETEN.
Wat een onzin.
KiWiKo schreef:hihi je hebt ze er tussen zitten![]()
Mijn vrouw heeft er al mee geprobeert.. joh die lach dubbel om mijn pogingen van brokjes en voordoen haha dat doe ik normaal gesproken niet.. 

geerke schreef:KiWiKo schreef:hihi je hebt ze er tussen zitten![]()
nou...daar zat ik ook aan te denken....volgens mij snapt hij gewoon niet wat de bedoeling is....en nu assosieert hij waarschijnlijk een hindernis met veel schreeuwende mensen, tuinslangen en zuks...dat schiet ook niet op
dus inderdaad misschien een paard wat het voor doet?

roybrit schreef:ik zou mij paard nooit samen laten springen als t paard ervoor de blak er af gooit gaat die andere op ze muil of als ze tergelijk gaan of op elkaar springen
ik vind het altijd maar eng
vraag niet hoe..
KiWiKo schreef:hihi je hebt ze er tussen zitten![]()
roybrit schreef:ik zou mij paard nooit samen laten springen als t paard ervoor de blak er af gooit gaat die andere op ze muil of als ze tergelijk gaan of op elkaar springen
ik vind het altijd maar eng
JeroenK schreef:Twiggy: toen ik nog op school zat reed ik ook paarden in..![]()
Ik vind de vergelijking niet zo krom.
Hij wil niet; nouja laat maar dan niet.. Nee zo vind ik niet dat het hoort. Je wilt niet; nee maar je moet toch. Als een paard zich niet laat pakken in de wei of de hoeven niet wilt laten uitkrabben zeg je toch ook niet: Goh.. hij heeft geen zin.. laat maar..
Ik in elk geval niet..
JeroenK schreef:Nou ik heb gebeld!
En hij heeft gesprongen!!vraag niet hoe..
Hij springt nu gewoon zonder twijfel.. na 1 keer erover vond ie het geen probleem meer..
Ze hebben gewoon een laag sprongetje gedaan en daarna uiteraard gestopt..
Ga hem straks ophalen en probeer dan thuis nog 1 keer een sprongetje.. ben benieuwd!
Dan gaan we maar rustig aan uitbouwen en hopen dat ie het goed blijft doen..
hij heeft het niet zo op andere paarden 
ik ben echt helemaal niet nieuwsgierig hoor!!
Je hebt PB
JeroenK schreef:Neehoor.. niet alleen maar voor de centen.. maar uiteindelijk ook naar het paard.. want ik weet zeker dat ie het echt wel leuk (gaat vinden) vind.
En t viel best mee.. was zo gebeurt.. ze hadden al iets in gedachten en daar reageerde hij goed op..
Pb'tje.. ?ik ben echt helemaal niet nieuwsgierig hoor!!