Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Princesj schreef:avalonnancy schreef:het zadel ligt goed ik heb er zelfs nog een extra bontje op liggen.
gebit moet ik idd nog laten doen maar ze was nog aan het wisselen een poosje terug dus dat had toen nog geen nut. volgende week komt de tandenfee.
Als je een bontje onder je zadel nodig heb ligt je zadel dus niet goed
en meer los op de binnenhand
Raja schreef:Listiglistje, natuurlijk moet er ook worden gekeken of het probleem niet rijtechnisch is,.
Maar asl ej daar met je instructeur niet uit komt, dan ga je denk ik toch wel in een andere richting denken.

In de subtop zie je er ook geen hond mee

listiglistje schreef:Raja schreef:Listiglistje, natuurlijk moet er ook worden gekeken of het probleem niet rijtechnisch is,.
Maar asl ej daar met je instructeur niet uit komt, dan ga je denk ik toch wel in een andere richting denken.
In haar andere topic (foto's) en wat zij hieronder beschrijft is het duidelijk rijtechnisch!
Niet op 2 teugels, niet rechtgericht etc.....kortom een goede basis ontbreekt
Bontjes zijn mi mooi, maar volstrekt nutteloosIn de subtop zie je er ook geen hond mee
![]()
Typisch modeverschijnsel.....geen bontjes voor mij, ik heb er een dunne action gelpad onder liggen dat werkt mi veel beter

avalonnancy schreef:dank je wel mamabird, het enige nadeel is dat ze gister al stopte op mijn been toen ik aan wou draven, dus als ze staakt krijg ik haar ook echt niet meer naar voren, ik zat te denken om dr ff een weekje time off te geven? mss dat ze het gewoon ff zat is allemaal? ze is natuurlijk nu bijna een jaar onder het zadel?
listiglistje : idd ik voelde dat de contra effect had, en wat jij zegt klopt maar ik ben altijdt te laat, ze loopt ontspannen en dan ineens pakt ze links vast en staat dan al en slaat ze ook dood op zweep en benen
Ik vind het opvallend dat je instructeur dit niet herkend?? De foto's geven nl vrij duidelijk aan waar je probleem zit. Ik geloof niet dat dit paard een fysiek probleem heeft, als je zo doorrijdt krijg je die echter wel.