Zaterdag heb ik les gehad en heb mijn beugels nu een gaatje langer wat al gelijk veel prettiger rijd. Ik heb mijn beugels zo kort omdat ik eerder niet kon rijden met een gaatje langer. Maar nu lukt dat wel en ik houd het gewoon zo. Want zelfs het doorzitten gaat nu beter.
De les ging super vooral de laatste 20 minuten. Klaas liep super ik heb beter gelet op mijn houding. Maar wanneer hij aan de teugel loopt gaat alles veel ontspannender. Ik ga rechter zitten mijn handen staan beter, maar voordat dit gebeurt is het nog geen gezicht ben ik bang.
Vooral de tips die hier genoemd worden ga ik zeker nog gebruiken. Ook de tip dat ik eerst mijn handen/armen wat naar voren moet doen gebruik ik want dan ga ik in het begin niet naar voren zitten.
Wanneer meneer dan goed loopt doe ik ze weer netjes. Kreeg trouwens zaterdag veel complimentjes dat Klaas zo netjes liep
Dus was best trots zaterdag. Misschien dat die ene foto dan ook een moment opname was, wat trouwens wel heel extreem was zal binnenkort weer eens vragen of iemand tijdens de les foto's maakt.