Pony wil niet stoppen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marij

Re: Pony wil niet stoppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 12:01

En waarom moet dat woordje 'muts' er nou weer achter aan? Laten we t gewoon gezellig houden hier....

superwoman

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 12:25

Marij schreef:
En waarom moet dat woordje 'muts' er nou weer achter aan? Laten we t gewoon gezellig houden hier....

Volgens mij is juist snippertje 'ietsiepietsie gefrustreerd' :P

Hopelijk leert ze nog wat hier op bokt, want haar adviezen zijn idd 'vreemd'. :(:)
Aangezien ze ook het verschil niet weet tussen ophoudingen en zagen... moet het wel lukken hoop ik.

Whitney2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 12:30

Het lijkt mij allemaal erg gevaarlijk. Een 'rem' is toch wel noodzakelijk.
Les nemen dus!!!
Zorg dat je zelf de theorie goed weet, dus ga lezen over de hulpen.

aeolusnr1

Re: Pony wil niet stoppen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-09 13:44

Inderdaat, wij kunnen hier eigenlijk niet echt het probleem oplossen, onze raad is soms wel goed maar die moet dan nog op de juiste manier geïnterpreteerd worden en dus ook juist toegepast worden.
Een beginnende ruiter krijgt dit zeker niet klaar, en het is hier echt wel duidelijk dat het hier echt wel een beginnende ruiter betreft. ( Neem me deze uitspraak niet kwalijk, want het is niet slecht bedoelt, maar na een paar jaar les ben je echt nog steeds een beginnend ruiter )
Los zoiets op door privéles te nemen, lees veel, sta open voor rijtechnische info, leren dus.
Een paard doet niks om jou te pesten, een paard is niet kwaadwillend, maar jij moet het hem wel heel duidelijk maken, en hem met respekt behandelen, je moet er eigenlijk in slagen, het paard de beslissing te laten nemen die jij in gedachte hebt, kiest hij verkeerd, blijf dan vragen tot hij kiest wat jij bedoelde en op deze manier is het uiteindelijk toch het paard die zelf denkt dat hij het goede antwoord gevonden heeft.
"make the good things easy, the wrong things hard"