Die noemde zichzelf ook "natural"
Ik doe gewoon exact hetzelfde als Vue deed. 
Vue schreef:x_Lisday schreef:Maar zij zegt dat je op een manege ook nog is alles verkeerd leert
Klopt.![]()
Op de niet-paard-vriendelijke-manier, en dan ook nog eens niet goed.
Kijk, in een manegeles rij je vaak me tminimaal 10 man en heeft een instructeur geen tijd om iedereen individueel aanwijzingen te geven, dus leer je een vrij oppervlakkige basis.
Maar zo in je beginpost te lezen heb je geen flauw idee wat natuurlijk paardrijden inhoudt. Mocht je echt geinteresseerd zijn, mag je me een privé berichtje sturen.
Hier haal ik uit; het is sowieso niet paardvriendelijk als je het traditioneel doet (want maneges doen het op de "traditionele manier") maar zij doen het dan nog fout ook dus dan is het helemaal slecht.
Daar reageerde ik dus op, als je dan toch zo extreem wil gaan zijn, mag je dat best ook eens over je eigen pakkie-aan zijn. Elke extreme vorm is fout. Te is nooit goed. Ik houd mijn paarden ook traditioneel en als je wil gaan beweren dat ik daarmee paard-onvriendelijk ben..... Tja

Als ik er zo bij nadenk, hebben we er twee, die worden zelfs niet gereden. Dat noem ik pas natuurlijk. 
De tijd dat ik je kende was je bij mijn wete traditioneel
De pot en de ketel en zoiets.... als de een persoonlijk wordt (of persoonlijk lijkt te worden