Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
). Daar aangekomen begon ik meteen met longeren, gelukkig snapte ze heel goeed dat ze rondjes om me heen moest lopen dus dat viel reuze mee. Ze begon me toch te rennen, jeetje die moest heel wat energie kwijt wat ik ook goed snap. Ze begon ook wat te bokken omdat ze niet mocht eten en op een begeven moment had ik toch zoiets van ojee... maar ik liet haar stevig door rennen. Ze was snel buiten adem haha ze begon steeds minder tegen te werken en toen ze een paar rondjes braaf had gelopen liet ik haar de andere kant opgaan. Ik merkte echt heel duidelijk dat ze er al heel wat energie had uitgegooid en ze rende niet meer zo snel. De eerste kant had ze ook behoorlijk wat gesteigerd echt helemaal rechtop
en in plaats van het eng te vinden begon ik me toch te lachen
. Daarna weer snel aan het lopen gezet en af en toen moest ze natuurlijk steigeren ach ze doet het zo mooi
. De andere kant op stopte ze de hele tijd op dezelfde plaats en begon weer te steigeren. Dit bleef ze dus ieder rondje doen werd een beetje irritant wnat ik raakte de hele tijd in de knoop met de longeerlijn. Maarja uiteindelijk liep ze toch braaf een paar rondjes en toen ben ik naar huis gelopen.