Een paard opleren, hoe begin je eraan?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cassidy

Re: Een paard opleren, hoe begin je eraan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 22:24

Heb een filmpje toegevoegd. En ik durf te beweren dat ze dat niet kende.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 22:27

Butty_Tex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 22:29

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 22:29

aliealie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 22:30

Misschien kun je het zelf best aan met behulp van iemand. Je hoeft naar mijn idee geen topruiter te zijn om een paard te beleren. Hangt er trouwens ook nog vanaf wat voor paard(je) natuurlijk. Ik heb zelf mijn eigen haflinger twee jaar geleden ook beleerd en ik ben ook absoluut geen topruiter, terwijl ik eerder een jonge kwpn-er had staan, waarbij ik het zelf niet aandurfde. Vraag eens aan iemand van wie je les hebt bijvoorbeeld of degene denkt dat je de capaciteiten hebt om het met dit paardje aan te kunnen. ;)

Butty_Tex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-09 22:31

aliealie schreef:
Misschien kun je het zelf best aan met behulp van iemand. Je hoeft naar mijn idee geen topruiter te zijn om een paard te beleren. Hangt er trouwens ook nog vanaf wat voor paard(je) natuurlijk. Ik heb zelf mijn eigen haflinger twee jaar geleden ook beleerd en ik ben ook absoluut geen topruiter, terwijl ik eerder een jonge kwpn-er had staan, waarbij ik het zelf niet aandurfde. Vraag eens aan iemand van wie je les hebt bijvoorbeeld of degene denkt dat je de capaciteiten hebt om het met dit paardje aan te kunnen. ;)

Ja hulp krijg ik zeker.
En ze zeggen dat ik het ook wel ga aankunnen, omdat we goed op elkaar zijn afgestemd, en ik veel geduld heb enzo :)
maar helpen doen ze me zeker :)