Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
peppalover10 schreef:hoi allemaal ik weet niet of ik dit bericht op ff goede "afdeling" heb geplaatst maar ik wil graag jullie mening als het kan, omdat veel mensen hier verstand hebben van veel paardezaken. Mijn pony wordt volgende maand 20 en ik rij maar 1 keer per week. Ik heb ten eerste weinig tijd omdat ik 2 kindjes heb en ik heb geen bak dus ben niet alleen aan oppas maar ook aan weer gebonden. Ik heb mijn pony al 6 jaar en wil hem absoluut niet weg doen omdat ik ten eerste niet zonder hem kan en ten tweede hij al wat ouder is. Ook kan hij alleen recreatief worden gereden want met werk in de bak gaat hij kreupël lopen. Ook met koud weer is hij kreupël, ik vermoed dat hij astrose heeft. Maar goed das ook een reden( naast het tijdgebrek) dat ik denk van ik maak een paar keer in de maand een buitenritje meer niet. Hij kan 24/7 naar buiten op een ruime plek met tegels, hij kan dus een stuk heen en weer lopen. En gaat al met een beetje redelijk weer op de wei. Kheb een shet als gezelschap en 2 keer per dag komen we voeren en aandacht geven. Nou een heel verhaal, zonder alinea's haha ik kan dat niet omdar ik met mijn telefoon internet. Maar wat vinden jullie moet ik meer rijden is wat ik nu doe zielig of is het aangezien leeftijd en gauw kreupël lopen het beste zo weinig? Alvast bedankt.