Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Let_be schreef:femmefatale1 schreef:Even off topic..
Ik heb juist hele slechte ervaringen met Jeffrey als instucteur. Niet met hem persoonlijk, maar wel met een paard van een vroegere lesklant van hem.. paard zat zó in de knoop, ik kon het op gaan lossen.. Maar goed, ieder zijn ding.
Verder geef ik je advies, bied ik zelfs mijn hulp aan, maar aan jou de keuze of je het doet.. jij hebt immers een probleem met je paard, niet ik.
Sukses ermee dan maar..
Dit lijkt een persoonlijke vete te worden en ik ga daar zeker niet in mee. Ik weet ook voor mezelf dat er ook dingen zijn die niet correct zijn aan jouw zijde, waardoor ik niet het gevoel hebt dat jij mij kan helpen. Ik zeg zeker niet beter te zijn, maar er zijn verschillende meningen en ik vermoedt dat ik met iemand die wat meer ervaring heeft meer zal bereiken.
lautje76 schreef:Dan ga je toch niet meer op wedstrijd en zoek je iets waar dit paard gelukkiger van wordt (misschien western of endurance of weet ik het).
Ze kan gewoon niet tegen dat gepluk en gecontroleer aan haar wat bij dressuur nogal de norm is.
tug schreef:wel eens geprobeerd om wel naar de wedstrijd toe te gaan alleen om los te rijden,tuttelen en verder niets, ook de echte toppers nemen hun paarden vaak mee om weer met de wedstrijdstress om te leren gaan. leuk en leerzaam om te zien trouwens.
Waratje schreef:Let_be schreef:Dit is zeker ook bij mij opgekomen, maar waarom dan wel zulke goede momenten en de leergierigheid van moeilijke oefeningen? En tijdens het losrijden heb ik heerlijk gereden, geen enkele keer 'gekte'.
Hoeveel spanning breng jij ondertussen mee in een proef met dit paard?