Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sherwood schreef:Ik vind het gewoon erg jammer dat mensen allen maar kunnen zeuren over aan de teugel lopen. iedereen weet het beter, en gebruikt andere termen voor wat eigenlijk bijna het zelfde is. Deze pony is gewoon hard aan het leren, en ze doet haar best. Het enige wat je leest is DEZE PONY LOOPT NIET AAN DE TEUGEL
Zolang je pony naar beneden loopt kun je aanleuning hebben, en met de aanleuning werk je verder.
promptertje schreef:Wat voor soort paard is het? Zit er draverbloed in? Jammer van dat springzadel, het drukt op de schouder van je paard en belemmert hem met lopen. Toch zijn het leuke foto's, en wanneer je wat kan doen aan het meer ontspannen laten lopen zal het er nog veel mooier uitzien. Veel succes verder!
sherwood schreef:Ik vind het gewoon erg jammer dat mensen allen maar kunnen zeuren over aan de teugel lopen. iedereen weet het beter, en gebruikt andere termen voor wat eigenlijk bijna het zelfde is. Deze pony is gewoon hard aan het leren, en ze doet haar best. Het enige wat je leest is DEZE PONY LOOPT NIET AAN DE TEUGEL
Zolang je pony naar beneden loopt kun je aanleuning hebben, en met de aanleuning werk je verder.
sherwood schreef:Ben zelf Z2 amazone op een volledig zelf afgericht paard, een clydesdale.
Jammer dat iedereen meteen zo negatief reageert, maar schijnbaar hebben ze anky gekloont
veel plezier nog met kibbelen
NANZA schreef:aangezien dit een manege-pony is en je hem maar 1 keer in de week rijd zal dit dier nooit lekker ontspannen kunnen gaan lopen, daar gaat tijd inzitten en moet je aanwerken, en met 1 keer in de week lukt dat denk ik zeker niet. Ik neem aan omdat dit een manege-pony is er ook nog veel andere mensen op zullen rijden (ook mensen die waarschijnlijk absoluut niet kunnen rijden) waardoor het voor de pony nog moeilijker wordt om te ontspannen, aangezien iedereen maar wat op zijn rug loopt te butsen en in zijn mond loopt te trekken! nou wens je in iedergeval suc-6 met het verder ontwikkelen van de ONTSPANNING!
sherwood schreef:Ben zelf Z2 amazone op een volledig zelf afgericht paard, een clydesdale.
Jammer dat iedereen meteen zo negatief reageert, maar schijnbaar hebben ze anky gekloont
veel plezier nog met kibbelen
sherwood schreef:Een slof teugel kan voor zowel ruiter als paard erg veel uitkomst bieden. Daar mee is het voor het paard duidelijk waar hij precies moet lopen, en voor de ruiter is het duidelijk wat voor gevoel het geeft als hij daar loopt, en dan weet je waar je naar toe moet werken. MITS GOED GEBRUIKT.
Gewoon lukker blijven oefenen hoor, niks mis mee.
Percy"]
[quote="sherwood schreef:Een slof teugel kan voor zowel ruiter als paard erg veel uitkomst bieden. Daar mee is het voor het paard duidelijk waar hij precies moet lopen, en voor de ruiter is het duidelijk wat voor gevoel het geeft als hij daar loopt, en dan weet je waar je naar toe moet werken. MITS GOED GEBRUIKT.
Gewoon lukker blijven oefenen hoor, niks mis mee.
Tigger"]
[quote="Natasha schreef:Met dat handen hoog houden zoals vele hier zeggen ben ik het niet altijd eens.
germie"]
Dit is lastig, maar open je handen maar eens en voel wat de pony doet. Wel been houden.
[/quote]
Ok, dit snap ik nog wel, maar wat voor effect zou ik dan moeten krijgen? Je verteld me namelijk dat ik mijn handen moet openen, maar wat daar dan uit moet volgen is mij niet echt duidelijk...
[quote="Larissa schreef:Ook vind ik je houding niet goed; wat betreft handen en benen, die gedraaid zijn.