en misschien helpen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

crossmonster schreef:Kraken ben ik geen voorstander van, heb daar meerdere toppaarden van naar de kl0te zien gaan.
Dat gesla met die hamers geloof ik zelf niet meer in dus
Wat ik eerst zou doen bij dit paard, is een stel foto's van de rug, klinkt een beetje als kissing spines of iets in die trant.
Een martingaal heel kort eraan doen??
Kan me voorstellen dat dat dier zich nog meer verzet...
Hoe is ze met longeren? Ik neem aan dat je als afwisseling en ontlasting van de rug zo nu en dan longeerd?
Hoe loopt ze dan, geeft ze dan wel na ?
Voor je verder gaat modderen zou ik naar de kliniek rijden en foto's laten maken van rug en als daar niks uit komt, van de hals.
Dikke kans dat er ergens een probleem zit
) Feelsoproud schreef:giotto schreef:Met een andere ruiter is ze ook moeilijk en sterk.
Ik ken het paard en heb er mee gereden ...en Feelsoproud en ik hebben een totaal andere manier van rijden...en ik denk dus niet dat aan haar manier van rijden ligt want bij mij liep ze hetzelfde...
Oh ja,jij hebt er ook een keer opgezeten,dat was ik vergeten!!labionics schreef:Google op Antoine de Bodt en er wordt veel duidelijk
Met alle respect voor diegenen die er wel goede ervaringen mee hebben...mij krijg je zo gek niet,er zijn veel leukere dingen om met mijn geld te doen!KiWiKo schreef:zou je een filmpje kunnen maken van het rijden?
Zal ik eens proberen te regelen,maar zal de eerste week niet lukken.Kan momenteel met het vriesweer niet rijden,moet een slachtoffer vinden om te filmen,en heb zelf ook geen camera...maar ik ga proberen!
labionics schreef:Dat is dus de reden dat je paard niet na geeft, zoek de oorzaak bij je zelf en niet bij het paard!
Sorry hoor maar je grote ego irriteerd me
Feelsoproud schreef:Aan de longe eigenlijk hetzelfde probleem:eender welk soort bijzetteugel je eraan hangt(touwtjes,gogue,bijzetteugel,pessoasysteem),ze zet zich er gewoon op vast.Wel minder dan onder het zadel.Als er niets gebeurt waardoor ze zich in de stress gooit,geeft ze uiteindelijk wél na aan de longe,maar duurt soms heel lang,en lukt ook niet altijd.Laatste tijd gaat het behoorlijk met een gewone bijzetteugel.
KiWiKo schreef:waarom zoek je de fout in het paard................ waarom niet bij jezelf?
daijano schreef:Deze topic gaat over tips, meningen , ervaringen of hulp.
ieder moet voor zich zelf weten welke methode hij toepast.
Vind het altijd erg moeilijk om te zeggen wat een ander zou kunnen doen, het enige wat ieder kan doen is zijn mening geven zonder iemand af te vallen.
Vind het al moedig dat iemand open en eerlijk toegeeft dat ie met een probleem zit en om hulp vraagt.
geerke schreef:als filmen niet lukt,kun je dan geen foto's maken?
ik ben erg benieuwd naar je handen...en op een foto kun je wel iets zien....niet alles natuurlijk..