Oorzaak van een jong paard die onregelmatig loopt

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Xiu

Re: Oorzaak van een jong paard die onregelmatig loopt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 23:00

Voor de TS: mag ik vragen of je bij ons op stal dit paard al was komen bekijken? Ik kan me jou namelijk helemaal niet herinneren? Overigens staat op onze website en in de advertenties dat dit paard 5 is en dus 6 wordt dit jaar.

giotto

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 23:07

Hey Xiu,heb ik goed gekeken?Is het een draver?
Ben er redelijk zeker van maar jij gaat het zeker kunnen zeggen?

Xiu

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-09 23:11

Ze heeft geen papieren en ziet er verder gewoon uit als rijpaard, maar we denken inderdaad wel dat er draversbloed inzit, ook omdat ze de telgang kent Knipoog

WendyBZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-09 13:48

Reken er maar op dat het gewoon een draver is dan. Kreupelheid zie ik niet echt, wel een gespannen paard wat er t"olt en telgang doorheen gooit.

Xiu

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-09 22:01

het zijn uiteindelijk steeds dezelfde verhalen zijn die blijven rondgaan, daar staat niemand bij stil. Ook niet bij de mogelijkheid dat kopers ook wel eens een verhaal in hun voordeel kunnen verdraaien.
Misschien is het, ipv reageren in de aard van "ik heb gehoord dat...", beter om eerst zelf even te komen kijken en dan een oordeel te vellen. Dat lijkt me net ietsje eerlijker, zowel voor jullie als voor ons ;)

ThoranC

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 18:41

jaa daar heb je gelijk in. en trouwens jullie hebben we veel mooie paarden op de site

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-09 18:46

Als ze uit de galop komt, dan loopt ze in de draf ook behoorlijk onregelmatig. De merrie is 4 waarschijnlijk al een jaar onder het zadel, dus dan concludeer je al dat ze al een jaar niet fatsoenlijk dressuurmatig gereden is.

Ik zou haar laten staan, je weet niet wat je je op je hals haalt. Of je moet de achtergronden van dit paard gaan uitzoeken. De eigenaar heeft misschien wel je antwoord.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-09 23:02

Hoe loopt het paardje als hij los in de bak loopt en hij loopt hij aan de longeerlijn?